Vrácení

V souladu s ustanoveními spotřebitelského zákona (předpisy o smlouvách uzavřených na dálku a mimo obchodní prostory jsou obsaženy v zákoně o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014 (Sbírka zákonů 2014 položka 827) a také v souladu s obchodními podmínkami máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu

  1. Od smlouvy můžete odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Po uplynutí této doby zaniká právo na odstoupení od smlouvy, tj. na vrácení výrobku.
  2. Abyste mohli uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat. Nejlépe vyplněním kontaktního formuláře. Můžete použít vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné.
  3. Vrácený výrobek musíte zaslat na naši adresu neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od smlouvy. 
  4. Nemáte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku, pokud jde o neprefabrikované výrobky, tj. vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo podle jeho individuálních potřeb (např. šitých individuálně podle objednávky zákazníka).
  5. Obchod vrátí kupní cenu výrobků neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy obchod obdržel vrácenou zásilku. Platba bude vrácena stejným platebním prostředkem, který byl použit při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak. V každém případě vám v souvislosti s tímto vrácením nebudou účtovány žádné poplatky.
  6. Podrobné informace o vrácení zboží jsou uvedeny v obchodních podmínkách.

Výměna (za jinou velikost)

Obchod poskytuje možnost výměny výrobku za stejný model, ale jiné velikosti, pokud zákazník takovou potřebu uvede.

  1. Pokud si přejete vyměnit zboží za jinou velikost, kontaktujte prosím obchod: telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, abyste tuto možnost potvrdili. Tato možnost závisí na stavu zásob.
  2. Náklady dodavatele výrobku vyměněného za jinou velikost nese zákazník.
  3. Jakmile obchod výměnu telefonicky nebo e-mailem schválí, musí být výrobek zaslán zpět na naši adresu.

Reklamace

V případě vady zboží zakoupeného v obchodě má zákazník právo uplatnit reklamaci na základě ustanovení občanského zákoníku o záruce.

1. Stížnost je třeba podat písemně nebo elektronicky prostřednictvím kontaktního formuláře
2. Doporučuje se, aby reklamace obsahovala mimo jiné stručný popis vady, okolnosti (včetně data), za nichž k ní došlo, údaje o zákazníkovi, který reklamaci uplatňuje, a požadavek zákazníka v souvislosti s vadou zboží.